1. ПОРЪЧКА НА СТОКИ
1.1. За да се направи поръчка до електронния магазин, Потребителят трябва да посочи:
1.1.1. валиден адрес;
1.1.2. вярно попълнен адрес за доставка на стоката и фактуриране;
1.1.3. вярно попълнени данни за контакт– две имена, телефон.
1.2. В случай, че поръчаната стока не е в наличност, консултантът уведомява Потребителя. Ако Потребителят не се съгласи поръчката да се замени с друга стока поръчката може да бъде анулирана.
1.3. Поръчки в електронния магазин www.emart.bg се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.
1.4 Работното време на консултантите на онлайн магазин emart.bg е:
от понеделник до събота - от 09:30 до 18:30 часа
1.5. Потребителят може да откаже направена поръчка, без да е необходимо да упоменава причини за отказа.
1.6. Отказ на поръчка може да се направи по телефона или чрез електронно писмо (имейл) до посочения в сайта имейл адрес - електронна поща: orders@emart.bg. За да е валиден отказът, Потребителят трябва да предостави: номера на направената поръчка, телефонния номер оставен в поръчката, двете си имена, с които е регистриран в сайта, имейл адреса (електронната поща), с който е регистриран в сайта, цената на поръчката.
2. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ СТОКИ
2.1. Доставката на поръчана стока не се извършва в неделя и в официални празници.
2.1.1. Доставката на поръчана стока се извършва в срок от 1 – 3 работни дни. При липса на определената стока в централен склад, срока на доставка може да се удължи, но Вие ще бъдете уведомени своевременно.
2.2. Доставката се извършва до точно посочен от Потребителя адрес (независимо дали жилищен или служебен) или до офис на куриерска фирма.
2.3. Ако Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на избраната куриерска фирма да получи в срок стоката, ако е избрал тази опция, Продавачът се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка.
2.4. Цените за доставка са:
2.4.1. Поръчки до 39.99 лв - 5.50 лв. доставка (за поръчки до 2 кг.)
2.4.2. Поръчки от 40 лв до 99.99 лв. - 4.50 лв. доставка (за поръчки до 2 кг.)
2.4.3. Поръчки над 100 лв. - безплатна доставка (за поръчки до 2 кг.)
2.4.4. При поръчка с общо тегло над 2 килограма или с обем по-голям от 0.025 m3, не може да ползвате фиксирана или безплатна доставка. В този случай, цената на доставката ще се изчисли спрямо куриерските такси, които зависят от реалното тегло или обема на вашата пратка. Тази промяна е направена с цел да ни позволи да предоставим по-гъвкаво и точно ценообразуване на доставките, като същевременно гарантираме качествено обслужване. Ако имате въпроси или нужда от допълнителна информация, не се колебайте да се свържете с нас.
3. ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА. РЕКЛАМАЦИЯ
3.1. Потребителят има право на рекламация или връщане на закупена от електронния магазин стока в рамките на 14 дни от получаване на стоката.
За да заяви връщане на стоката Потребителят трябва да уведоми Продавача по телефон (0884 000 332) или по електронна поща orders@emart.bg.
3.2. При отказ от договора Потребителят е длъжен да върне закупената стока в ненарушен търговски вид и със запазен етикет.
3.3. При отказ от договора, ако Потребителят е заплатил стоката, му се възстановява платената сума за върнатата стока в срок от 15 /петнадесет/ дни след връщането на стоката. Суми не се възстановяват, докато Потребителят не върне стоката. Ако стоката не бъде върната в срока по т. 6.1, отказът от договора не
произвежда действие.
3.4. В заявката за рекламация задължително трябва да присъства и лична банкова сметка на клиента - IBAN и BIC, на която да бъде възстановена заплатената сума за стоката, сумата по рекламация се възстановява само по банков път след получаване на върнатата стока !
Сума за транспортни разходи не се възстановява !
Транспортните разходи по връщане, замяна и/или рекламация на стоки по желание на Потребителя или извън долуизброените случаи се поема от Потребителя!
3.5. Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на договореното между страните по договора за продажба. Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:
- при транспортирането стоката е повредена;
- доставената стока явно не съответства на поръчаната от клиента;
- ако цената, която трябва да се плати не съответства на цената, на която е направена поръчката;
3.6.. При рекламация Потребителят може да избере замяна на конкретния артикул за същия без дефекти или друг, или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума. Консултант на електронния магазин може да предложи замяната на артикула да е със съвсем друг артикул при изравняване на цените – или Потребителят доплаща, ако другият артикул е по-скъп, или се предлагат два артикула за същата цена, или на Потребителя се възстановява разликата между заменения и новия артикул, ако цената на новия артикул е по-ниска от платената от Потребителя цена.