🍪 Здравей, искаме да ти предложим няколко бисквитки. Те обаче са по-различни от тези, които знаеш – чрез тях сме сигурни, че ще имаш най-готиното преживяване тук, като запомним твоите предпочитания и повторни посещения.
Можеш да се съгласиш да използваме всички „бисквитки“ като натиснеш „Приеми всички!“ или да посочиш предпочитанията си в „Настройки“, като избереш дадения вид „бисквитки“ и кликнеш бутона „Запази“
Този уебсайт използва бисквитки, за да подобри изживяването ви, докато навигирате в уебсайта. От тях бисквитките, които са категоризирани като необходими, се съхраняват във вашия браузър, тъй като те са от съществено значение за работата на основните...
Необходими
Маркетинг
Аналитични
Функционални
Други
Безплатна доставка за поръчки над 100лв 088 400 0332 и 088 400 0337
Ние работим за всички, които обичат да творят с ръцете си, осигурявайки качествени продукти на достъпни цени. Колекцията ни от арт материали включва бои, 3D контури, моливи и пастели, маркери, четки и валяци, платна и основи, шаблони, структурни пасти, грундове, вакси, напукващи гелове, медиуми, лакове и добавки, патина, материали за отливки и ефекти.
Виж повече
Има богатство от художествени техники, с които да се справите в целия артистичен спектър. Овладяването на елементи като композиция, светлина и сянка е решаваща част от усъвършенстването на вашите умения като художник - това е също толкова важно, колкото и да научите как да представяте света около вас.
За да ви помогнем да покорите всичко, което трябва да знаете, ние ще Ви споделим едни от мненията на най-вълнуващите художници, за най-добрите професионални техники.
Има примери, които ще ви помогнат да добавите още професионални техники към вашия творчески арсенал - и в редица различни стилове.
Живописта винаги е била една от най-изразителните художествени среди, която позволява на художниците да експериментират с различни стилове и техники, докато не намерят свой собствен уникален художествен израз.
Всичко започва в праисторически времена, когато по стените на пещерите. Можем да кажем, че тези по-ранни художници са използвали умело средства и техники, за да запазят своите произведения на изкуството и до днес.
Моливите и хартията са изходните материали за повечето хора.
Докато растете като художник, скоро ще откриете, че искате да изпробвате различни техники и нови материали. Въпреки многото технологични постижения, материалите на художниците са се променили малко през вековете. В днешно време повечето материали са по-лесни за използване и има по-широк набор от пигменти, но по същество начинът, по който ги използваме, остава практически непроменен.
За щастие, ние от ЕМ АРТ предоставяме за Вас чертожни материали и всичко необходимо за Вашите арт проекти на относително евтини цени. Препоръчително е първо да избягвате ненужни разходи и разочарование, да купувате умерено. Започнете с материя, която Ви харесва и постепенно пристъпвайте към другите, когато почувствате нужда да разширите обхвата си и да освежите подхода си.
„Оловният“ молив е познат на всички, но не е и никога не е бил направен от олово, а от графит, вид въглерод, който се смесва с глина и се пече. Графитните моливи са най-добре заточени с помощта на остър нож, а не с острилка за моливи.
Те се класифицират от твърди (H) до меки (B). 9H е най-трудното, докато 9B е най-мекото, с F (за фино) и HB в средния диапазон. H моливите (2H, 3H и 4K; те постепенно стават по-твърди) са добри за ясни, леки линии, но ще надраскат повърхността на вашата хартия, така че B моливите са по-добри за по-мека, тонална работа.
Всеки клас молив ще произвежда само тон на дадена тъмнина и никакъв натиск няма да направи този тон по-тъмен. Ако се нуждаете от по-тъмен тон, ще трябва да преминете към по-мек клас молив.
Меките моливи ще дават по-голям диапазон от тонове, отколкото твърдите моливи и могат да бъдат изтрити, без да оставят отстъп, ако направите грешка. Поради тази причина повечето рисунки се правят с помощта на молив, който е НВ или по-мек. Стремете се да използвате 2B или 3B, за да стартирате чертежа си и да преминете към по-мек - или по-черен - молив, като 6B или 9B, за по-дълбоки тонове.
Повечето механични моливи, известни също като моливи за съединител или задвижване, са добри за прецизна работа.
Пастелните моливи са направени от лента от твърд пастел, закрепена в дървена цев. Избягвайте да ги изпускате, тъй като меката пигментна лента се счупва лесно. Тези моливи са по-твърди от меките пастели и приличат на цветни моливи, въпреки че имат по-драскащо, крехко усещане. Те са добри за детайлна работа на линии, както и за засенчване, тъй като не са восъчни и могат да се смесват добре.
Маркировката, направена с пастелен молив, не е постоянна и ще трябва да се напръска с фиксатор. С тези моливи се работи много лесно. Предлага се голямо разнообразие от силни цветове. Те са идеални не само за готови рисунки, но и за бързи скици и са особено ефективни, когато се използват върху цветна хартия.
Цветните моливи се правят по същия начин, както графитните моливи. Пигментът се смесва с глинен пълнител и свързващо вещество. Добавя се восък, който действа като смазка и помага на молива плавно да се плъзга по хартията.
Пръчките и моливите са естествени пигменти, обвързани с арабска гума. Пръчки и твърди тебешири или пастели са идеални за правене на цветни скици. Най-популярните цветове са земните тонове - бяло, черно, сиво, кафяво и ръжда, като сангвиник (червеникаво кафяв) и сепия, но те се предлагат и в широка гама от други цветове. Те работят особено добре върху цветна хартия и могат да се използват с други сухи среди за рисуване.
Докато моливите са по-подходящи за работа на линия, пръчките могат да се използват за блокиране в по-големи области на тона. Те могат да бъдат размазани и смесени, но не са лесно изтрити.
Това са по същество овъглени дървета и са едни от най-старите материали за рисуване.
Изработени от карбонизирано дърво (обикновено върба, но могат да бъдат намерени и бук и лоза), пръчките се класират като меки или твърди и се предлагат в четири дебелини:
Тънките пръчки работят добре за козина, пера и други фини детайли, докато блоковият въглен работи добре за големи площи.
Боята е удивително вещество, което ни позволява да правим всякакви неща. Боята се използва по различни начини. От огради до озеленяване, до реконструкция и други, рисуването се превърна в синоним на проекти през уикенда.
Но като се има предвид цялата информация, която знаем за това как хората използват боята, тя остава магическо вещество, което се предлага в много форми. Има боя, която действа като грунд и боя в едно. Има боя, която помага за намаляване на натрупването на мръсотия и прах по вашите проекти. Има боя, която има определени текстури. И има всякакви цветове.
Може да е малко поразително, но ние можем да ви помогнем да преминете през лабиринта от опции за рисуване с боя. Смятаме, че би било по-забавно, ако споделим някои невероятни факти за боята, за да можете да я оцените в съвсем нова светлина.
Стъклото може да бъде чудесно платно, което да използвате за рисуване. Той осигурява гладка повърхност за работа и може да създаде някои красиви изображения, особено когато са осветени от естествена светлина, проникваща през стъклото.
Ако искате да рисувате върху стъкло, важно е да имате подходящите материали, особено когато става въпрос за бои. Въпреки че има много бои, които работят добре със стъкло, важно е първо да планирате какъв вид стъкло ще рисувате и къде ще бъде показана вашата картина.
Тези бои са самоуплътняващи се бои, което означава, че не е необходимо да правите запечатване или допълнителна подготовка след боядисване на стъклото, за да сте сигурни, че боята остава.
Боята е гладка и лесна за работа и изсъхва относително бързо (в рамките на няколко часа). Боите също имат силно пигментирано покритие, запазвайки смелите си цветове, след като изсъхнат, и също са доста устойчиви на надраскване.
Боите също се смесват чудесно, позволявайки ви да създавате свои собствени цветове с лекота.
Въпреки че може да не изглежда много, когато го изцедите за първи път от бутилката, след като изсъхне, цветовете наистина блестят. Тъй като се използва емайл на водна основа, те ще трябва да бъдат изпечени, за да не се отмиват.
Боята е много лесна за използване, но може да отнеме малко свикване, ако сте свикнали с по-дебели бои на маслена основа. Може да се използва и на други повърхности, но има 21 дни време на втвърдяване.
Ако сте чисто нови в рисуването на стъкло, това е една от най-добрите бои, които можете да вземете. С него се работи лесно и не е необходимо да се пече, така че има по-малко работа за направата на готовото парче.
Устойчивостта на боята е това, което ги прави чудесни за стъклени буркани благодарение на устойчивото на надраскване уплътнение, което се образува след изсъхване на боята. Не боядисвайте обаче частта от буркана, която ще влезе в контакт с храна или течност, и оставете неоцветена джанта около устата на буркана, ако планирате да го използвате за пиене.
Боята е гладка и лесна за работа, а цветовете се смесват добре. Боята също е на водна основа и не е токсична, въпреки че, както при повечето бои, трябва да избягвате боядисване на повърхности, които ще влязат в контакт с храна или напитки.
Декупаж, изписван също Découpage, (на френски: „изрязване“), изкуството на изрязване и поставяне на изрези за симулиране на рисуване върху дървена, метална или стъклена повърхност.
Има много вариации в техниката, но четирите основни стъпки на декупаж обикновено са:
Проектите се подобряват не само с хартия и плат, но и с ефекти на рисуване, златни листа, мастило, украшения и дори други носители.
Структурните пасти от ЕМ АРТ се използват за създаване на релефни, триизмерни образи при работа с акрилни бои, декупаж или декориране на различни твърди повърхности като:
Релефните пасти имат гъста и плътна структура и наситени цветове. Нанасят се с шпакла или с четка, като освен за рисуване, могат да се използват и за оформяне на изображения с шаблони. При необходимост може да се разреждат с вода и да се смесват с други продукти на водна основа.
Съхраняват се на стайна температура, като не трябва да се замразяват или затоплят. Времето за съхнене на структурните пасти зависи от дебелината на нанесените слоеве.
Доверете се на ЕМ АРТ за всички ваши хоби изобретения и ги превърнете в истинско произведение на изкуството, като уловите всеки детайл!
Ще използваме и комбинираме различни продукти с наистина зашеметяващ ефект. Ние от ЕМ АРТ сме обзети от зимно настроение и решихме да споделим с Вас как да си направите красива кутия с зимна тематика.
Както винаги, първата стъпка, с която започваме, е нанасянето на слой акрилен грунд. Това е основата, която ни позволява да нанесем равномерно и икономично продуктите, с които ще изграждаме техниката, по която работим.
Нанасяйте с мека четка, по посока на дървесната жилка – така продуктът ще попие още по-добре. Акрилният грунд съхне за около три часа. Ако желаете, след като слоя изсъхне, можете да полирате с шкурка – по този начин постигате максимално гладка повърхност, която позволява още по-добра покривност на продуктите, които ще се нанасят отгоре. Грундираме цялата кутия.
След като слоя изсъхне, върху капачето на кутията нанасяме слой бяла акрилна боя. Тя е основата за декупажа, който ще направим малко по-късно. Изчакайте да изсъхне. Следващия продукт, който ще използваме за нашата приказна кутия, са така дългоочакваните пасти.
Пастите са гъсти продукти на водна основа, с наситен пигмент. След изсъхване, повърхностите имат деликатен, леко релефен и зърнист ефект. Подходящи са за декориране на всякакви повърхности, и не е необходимо да бъдат допълнително лакирани.
Могат да се обработват с шкурка, също така, са отлични за работа с шаблони. Нанасят се по всякакъв начин – с шпатула, четка, дунапренен тампон... Точно с тези прекрасни продукти ще декорираме основата на нашата кутия.
Избрахме цветове трюфел, шампанско, синя лагуна и изумрудено зелено. Смесвайте и преливайте смело цветовете! Ще видите как върху грундираната и обработена с шкурка повърхност пастите се нанасят с лекота. На места добавихме съвсем малко паста в цвят антрацит – по този начин подсилихме дълбочината на така постигнатите нюанси.
С четка нанесохме и върху обкова на кутията - панти и закопчалка. След изсъхване – за около три часа – финия, зърнист ефект ясно изпъква. Ако искате да приглушите интензитета на цветовете, можете леко да полирате с шкурка
Следващата стъпка от нашата работа е да направим декупаж върху капака. Ние избрахме салфетка с приказен, зимен мотив. Нанасяме слой декупажно лепило и лак върху капачето и внимателно залепяме салфетката отгоре. С още един слой от лепилото заглаждаме гънки и въздушни мехурчета, ако има такива.
Ще декорираме основата на кутията с нежни, релефни изображения на снежинки, които ще направим през с шаблон. Желателно е при работа с шаблони да фиксирате избрания детайл със спрей-лепило за шаблони.
Лепилото пречи на материала, който нанасяте през шаблона да се размаже, а самото лепило не оставя следа върху декорираната повърхност. Направихме декорация с красиви релефни снежинки с паста в цвят перла – работихме както върху основата на кутията, така и около изображението на капачето.
Тук е мястото да отбележим, че пастите са отлични за работа с шаблони с много фини детайли. За още по - артистичен ефект на нашата приказна кутия, добавихме още един изключително интересен продукт - гел с брокат.
Цвета, който избрахме, е сребрист – след изсъхване, гелът е полупрозрачен, а на дневна светлина се виждат съвсем деликатно брокатените частици. В тъмно помещение, детайлите, направени с този продукт, се открояват съвсем видимо и ясно в тъмнината!
Придадохме допълнителна текстура на полярни животинки, като използвахме кадифена пудра. За целта, нанесохме тънък слой декупажно лепило върху изображението и поръсихме обилно от кадифена пудра в бял цвят.
Притиснахме леко с пръсти и почистихме излишното количество. Пудрата прилепва върху леко леплива повърхност и създава изящен, леко релефен велурен ефект. Така подчертахме пухкавия ефект на красивите животинки.
За финал, с шпатула и паста в цвят трюфел оформете рамка около ръбовете на капака. И нашата красива, зимна, приказна кутийка вече е готова да приюти вълшебния подарък за любим човек. А когато я оставите на тъмно, тя ще сияе в мрака с нежна и деликатна светлина.